söndag 19 juni 2011

SOMMARKVINNLIGHETSSINNLIGHET



Jag har en svaghet..nååja några stycken DÅ
lite över hundra kanske
Eller..det kanske är mer en BÖJELSE...en sommarböjelses magi
HUR som..så får den mig att känna mig sinnligt kvinnlig
Så där självklart barfotanaturligt kvinnlig..
om ni förstår vad jag menar
INTE så att jag känner mig kroppsligt sexig..nää..
mer ett kvinnligt välbehag ...innifrån och ut.... ni vet
Barbent brun..fast jag inte har fått någon färg dit än
För att få dit den..måste man ju vara avklädd
och det har inte blivit av än ..mer är en gång

Men..det är märkligt det där,för när jag får den här på min fotvrist
Spelar allt sånt ingen roll...
Ty jag känner mig full av kvinnligt sinniligt självförtroende ändå

Jag diggar såna HÄR böjelser,som får mig att känna detta välbehag
Trots att jag är ett skogstroll...med föga andra kvinnliga förtecken
Så får FOTLÄNKEN mig..att förvandlas..omvandlas..varje sommar

Inte illa för en fotlänk ,att åstadkomma den förvandlingen
Så liite magi behövs det , i den skogsnära naturen

Önskar er ALLA en förtrollningens, sinnlighetsdag

2 kommentarer:

  1. Absoluta sinnligheten!! Sensuellt till 100%!
    FOTLÄNK och SOMMARLÅNGKJOL och BARFOTA!!

    SvaraRadera
  2. Morrn Inte illa ..DU har förstått hela grejjen du :0)

    SvaraRadera