fredag 5 augusti 2011

ETT ENERGILADDANDE BESÖK VID HAVETS UTSIKTSPUNKT

Genom slingrande kurvor, med svindlande utsikt
Rattade jag ,med sonens lånade bil
Ner,genom västernorrland och höga kustens vackra landskap

Till konvaljbacken, för att hälsa på och få se
Verkligheten bakom hans ord och bilder
HÄR står han, konvaljbackens omtänksamma värd
Och välkommnar mig, till SITT paradis

Och här ligger hans trogna,charmiga följeslagerska Molly
Vilandes i sin fotölj,med den vackra utsikten, inom räckhåll

Nu strejkar åter min "bildöverföring"
webbsidan kan inte visas står det
Så jag får skriva och lägga ut mina bilder i etapper...
Tills jag får det att funka
Är ju glad över dom bilderna, som lirkat sig fram
Så jag fick börja berätta
OM mitt besök nere vid havets mäktiga utsiktspunkt

Önskar er alla..lika underbara dagar som jag haft

4 kommentarer:

  1. Sverige är fantastisk.. Så många olika utseenden detta land kan ha. Högt, lågt, brant, platt, stenigt, skogigt.. Och ni hade säkert ett trevligt träff på Konvaljbacken.

    Önskar dig en fin helg Inger..
    Kram/Raya

    SvaraRadera
  2. God morgon mmm ,så är det OCH det var en helt fantastisk tur,som jag gjorde Ner till höga kusten..till klippor och havsutsikt.Med trevligt sällskap Önskar dig oxå en fin och underbar helg Kram/inger

    SvaraRadera