fredag 4 november 2016

HEMRESA

NU har de två minionsarna
(dottern har tagit bilden och gett den till mig)
lämnat Grannäs..tillsammans med sina föräldrar för att återvända till Umeå
Dom två jumpsuitarna ..köpte jag innan jag åkte från Umeå i Tisdags
Då barnbarnen är som sin mormor..det skall gå fort och klä på och av sig
Särskilt nu när minusgraderna är på besök och kläderna annars blir många
bestämde jag mig för att köpa var sin praktisk jumpsuit åt dom
mest för morgonuppgången innan vedspisen fått upp sin värme
men åxå vid dom där snabba uteturerna ha då ha något på kroppen
som håller för kylan den stund dom är ute ..
det kan vara katterna som dom ser och vill ta in..eller något annat
DÅ är det skönt att inte behöva måst klä på sig för att ta en snabbtur ut
Dom här jumpsuitarna hittade jag på H&M

Här i Grannäs har det kommit lite snö och vägarna är hala
Så ta det lugnt när ni måste ut på vägarna

Härifrån skogen önskar vi er alla en "mysig" Fredag och helg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar