söndag 30 april 2017

KÄMPANDET och VÄNTANS TID ÄR ÖVER



Ni har fått kämpa på länge..under många år
För att ge ert liv en gemensam plattform

Erfarenheter som har fått er att möta era inre styrkor
liksom ERA gemensamma ..då ni fått bygga upp era "inre muskler!
(många gånger har jag tänkt..HUR orkar ni)
Men jag förstår ju.. att tanken på den ni älskar.. har gett er drivkraften
ATT INTE GE UPP..
Så jag gläds med er..att du Jonas ..NU fått ett jobb HÄR i Umeå
och snart skall flytta hit

Så jag ser fram emot många spontana besök av er ..här i Grannässkogen :)
STORT GRATTIS och LYCKA TILL med och i ditt nya jobb
Och ert LIV tillsammans på samma utgångspunkt


ER TID ÄR HÄR OCH NU..Kram

2 kommentarer:

  1. Fint!Ja nu börjar ett nytt kapitel för oss! Puss å Kram till min bästa mami!

    SvaraRadera
  2. God morgon..Det blir väl för er som när man kör bil och skall hem..Att sista milen är längst för då tycker man att NU borde man vara framme..att tiden fram till Jonas kommer blir den längsta väntan.. då det är så nära men ändå så långt bort..visshetens väntan Kram

    SvaraRadera