torsdag 27 april 2017

FLAGGAN ÄR HISSAD FÖR CHRISTINA

I morse..när jag åkte över till Siv och Kjell
För att lämna Sigge där..
Då jag skulle iväg till stan och både besikta bilen och Biggles
var det skönt att få lämna honom där

Och så Moltas skulle med in till stan ..för han skulle nu hem


Då var Kjell på väg att hissa flaggan så jag frågade ..VARFÖR?
För att fira Grannäs FÖRSTA kommunalråd ... Christina
svarade han då

Det var fint tänkt och gjort tyckte jag

Så nu klämmer åxå jag i med ett stort Grattis

Och Lycka till Christina på kommunalrådsfärden

Nämnas bör att i denna lilla kommun ,som BJURHOLM är
sitter det 3 kvinnor vid rodret..de ni!
Min äldsta dotter hade skickat mig "bilden" i VK på Christina
Som talade om att hon var Bjurholms nya kommunalråd
Så då är det ju officiellt

När sen jag cyklade hem då kl var halv 7..efter det jag fotat flaggan
innan Kjell skulle ta ner den
Såg himmelen så här magiskt vacker ut

Härifrån skogen önskar jag er alla en God natt

Ps BÅDE bilen och Biggles blev godkända på besiktningen

1 kommentar: