onsdag 2 juli 2014

DAGAR som GÅTT

DOM kom
och förgyllde mitt liv..en stund

>
Ett besök ner till sjön för att ta en titt på Kjell och Sivs flotte
Ville dom INTE missa


Ej heller hönsen..som åxå Moltas tyckte var spännande att se

Dom gav mig en handräckning i det tunga

och sällskap i skogen
Och så spettade Jonas ner några trästolpar åt mig

En tur till loppis hann dom åxå med och att FYNDA


Så och en mysfika ute på altan i sällskap med trevliga byssbor
Plus allt det andra MER viktiga..att få umgås

Tiden går fort i trevligt sällskap.. ALLT för fort

I går eftermiddag dök åskan upp
Förstod det..då värmen var tryckande och bromsen intensivt stickande


och hundarna flåsade
OCH jag.. jag var mindre rädd ÄN förra gången

Önskar er ALLA en HÄRLIG DAG

2 kommentarer:

  1. Tack Inger för besöket hoppas du hälsar på igen önskar dig en härlig dag kram Night Lady/Nicki

    SvaraRadera
  2. TACK själv Night Lady för DITT besök.Kram

    SvaraRadera