fredag 24 juni 2016

BESÖKARE och MIDSOMMAR

I går morse..när hundarna och jag tog skogsturen
förbi hagen
och in efter skogsvägen

Såg jag VAD jag tror
att ett större djur tagit sig in eller ut från storhagen
underifrån...för stolparna var uppdragna ur marken
till och med en trästolpe
efter en kort sträcka närmare skogen


Den/dom som av kraftfulla händer slagits ner

Så något större djur har varit i farten
Några spår var inte att hitta..
Skall ta på mig stövlarna och ta en närmare titt sen

Då vi har gott om de vilda i olika storlekar här i skogen
Kan man ju bara gissa sig till ..vem
Men ingen häst går där.. vare sig kvälls och nattetid
Och djuren känner/luktar sig till nä strömmen är på

Och er ALLA önskar jag en LJUVLIG MIDSOMMARHELG
Fylld med magi och glädje..Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar