söndag 5 juni 2016

KÄNSLOMÄSSIGT KAOS

Kommer att göra ett uppehåll i mitt bloggande
HUR länge vet jag INTE
Då jag befinner mig i en sorgens och förtvivlans berg och dalbana
och behöver få läka..

Tur har jag som bor i skogen..och har mina andra djur
Annars skulle jag nog sjunka ner i sorgens mörker
Försöker fokusera och klamra mig fast vid tankeupprätthållarna
så jag orkar mellan de mer jobbiga sorgevarven ..jobba med det som behöver göras
För att inte tappa bort styrkan i och till livet..som måste gå vidare
Även fast Kajsa inte längre galopperar runt i hagarna
inte längre gnäggar till hälsning
och inte längre kommer springande när hon ser mig
Det gör så ont ..


Önskar er alla en skön,befriande och avkopplande sommar

Lägger ut den fina videon min dotter lagt ut på Facebook till mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar