måndag 11 september 2017

EN BRA DAG även IDAG

God morgon
Det har gått så himla bra med Ivanhoes anpassning till sitt nya hem
Och Jupiter gläds och jag med honom..när jag ser hur lycklig han är att ha fått sig en kompis
Nog har vi lekt,nog har jag hängt med honom ut i hagen
Men det är inte samma sak som att ha en kompis med sig jämt
Någon som också finns i boxen bredvid när natten kommer

Så i morse tyckte jag att det var dax att flytta dom ner till den andra hagen
Då hästar,som människor gillar lite variationer på dagen
Och så ville jag ju få honom hemmastadd.. även i storhagen
NU går dom även en bit ifrån varandra i hagen njaa inte så långt ifrån..
koll har dom då på varandra

Och efter ALLT regnande är nu Ån påfylld av regnvattnet

Och fåglar flyger högt GLADA att det slutat regna
Det blir en BRA dag idag också

Härifrån skogen önskar jag er alla en vänlig..INTE så krävande Måndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar