torsdag 23 maj 2019

BLOMSTRING och FELSÖK

Skulle gärna VILJA ta åt mig äran

och skriva - att det beror på mig att Saintpaulian blomstrar och trivs.
Men tyvärr så ligger det inte sanningsfatet
Då ALLA blommor av denna sort genom åren INTE trivts med mig
Utom denna och det tror jag mest beror på en stark grundad livskraft av OLGA odlad upp.
För hos mig brukar bara blommor som INTE behöver en regelbunden omskötsel med vatten och sånt trivas -
STOLT är jag hur som över detta praktexemplar

Och så har rörmokarna som varit här ÅKT
Dom är lite som skickliga "doktorer" som letar

För att hitta det uppkomna felet- i ett komplicerat system.(som kroppens)
Men dom fixade det Så nu är felet åtgärdat av far och son.-
Och det fina i kråksången är
Att det är min hyresvärd som får stå för notan INTE jag.
Det har sina fördelar att hyra.
Så jag behöver inte ens nudda vid några orostanker På vad det kommer att kosta ...

MÅ SÅ GOTT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar