onsdag 19 juni 2019

OMBESIKTNINGSÅTGÄDER och återkommen kameras bilder

I morse åkte jag iväg in till Bjurholm och Isakssons Bensin och Service
För att få fixat till mina ICKE fungerade billyktor
Som jag fick ombesiktning på

Är glad att jag hittat åt denna hjälpsamma, skickliga och trevliga "kille"
som INTE heller tar några överpriser
Han hade det han gjorde för att komma åt elfelet (kabelbrottet)

För såna där slingriga saker ligger VÄLDIGT svårframkomligt till
Tur det finns verktyg som kan underlätta FÖR det är nog knepigt ändå
Hur jag vet det. Joo för jag stod där som en höök ivrig att se och lära mig

En eller annan lärdom lär väl fastna och kan vara bra att ha
Att plocka fram om inte annat än för att stila med När någon annan får samma problem :)
Ivrig var jag och så när jag kom hem att kolla bilderna jag tagit
Ingen kamera
Den hade jag lämnat kvar på toaletten där -när jag gjorde ett besök dit
Så bilderna till detta inlägg lägger jag ut SEN - När jag har hämtat kameran

GOD NATT SOV GOTT NÄR NI ÄN TÄNKER SÖKA UPP ERA SÄNGAR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar