söndag 7 november 2010

I TIDIG MORGONTIMMAS MÖRKER

Lyser mina lycktor som jag hängt upp

En i trädet och en på uteplatsen
Det ligger en viss trolsk magi,över det fladdrande ljusskenet
Som idag på morgonen fått sällskap ,av stjärnorna
Känner mig lite som ett skogstroll själv
Där jag går omkring på lätta fötter och utför mina bestyr i tystnaden

Vad tänker jag på då,där jag går omkring och myser för mig själv
i sällskap med djuren
Ibland tänker jag mycket
Ibland väldigt mycke
Men som nu
Är tankarna stilla ALLT bara ÄR, så och jag
Så från mig Alla djuren Från naturens omslutande famns magi
Önskar jag er alla en ROFYLLD MORGON-DAG

3 kommentarer:

  1. Så otroligt vackert du bor. Det är som om du har hittat hem till ditt.

    Kramar i Massor
    från
    Lillie

    SvaraRadera
  2. Ja, det är som när man hittar den där pusselbiten, som man vet fattas men som man inte vet hur den ser ut...

    SvaraRadera
  3. Mmmmmmmmm nåt ditåt Visst är det magiskt vackert.Trevligt att ni tittade förbi ,så här på söndagen Hoppas att den ger lite trevligheter tillbaka till er Kram

    SvaraRadera