lördag 6 november 2010

TÄNKER INTE BERÄTTA

Om tandläkarbesöket,igår
Då min kindtand drogs
Hur tur jag hade,som fick skjuts med Kjell till stan
För vägen dit, den VAR hal
Både hem och dit,fick jag åka, då han skulle åka nära
Men fick göra några extramil,för min skull
Tänker inte berätta, om hur öm och svullen jag är
För det är så tråkigt att berätta om

morgonrörelseuppvaknarlåten

Nää jag tänker berätta OM

Att jag tagit bort styngnen på Biggles
OCH det var iNTE helt lätt,att få bort tråden
Helt stilla låg han
DET hade jag inte trott att han skulle klara av
Men han kännde nog instinktivt på sig
att här gäller att hålla sig lugn
om man skall få ha något kvar i underredet
Ty mattes tillkortakommande och dåliga syn
Plus oerfarenheten ,båddade nog för överlevnadstrategin
Vaknade denna morgon kl 4..över det som jag inte tänker berätta om
Önskar er alla
En SMÄRTFRI helg,med trevligt sällskap och många KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar