torsdag 10 mars 2011

TACK SÄGER JAG ÅTER TILL MINA GRANNAR I GRANNÄS



När man blir så här oförmögen
Att förflytta sig,för att man mår pyton
Och inte kan ta hand om
Inte ens med bästa vilja och envishet i världen
Det man måste och behöver
Då är GODA grannar GULD VÄRD
Vad skulle jag gjort utan er

Kjell,som tog hand om mina hästar


Siv som kom med mat
Och så fick jag handlat

Backupteamet fanns där
Christina & Karolina
Karolina, som dessutom offrade av sin lediga tid
på mig och Jupiters träning

TACK säger jag till ER


För att ni finns i mitt livs närhet
Nu skall jag vila
Återkommer med svar till er som varit inne..sen

2 kommentarer:

  1. Gläds att du har så hjärtegoa grannar....... det har jag också!

    Hoppas du snart har krafterna tillbaka!

    Kram

    /Ingemar

    SvaraRadera
  2. Hej och TACK för din medglädje :0)
    Har förstått det Att du har lika tur som jag har i det fallet Kram

    SvaraRadera