måndag 21 mars 2011

BAKA BAKA liten KAKA..


När jag får slut på bröd
Så bakar jag "stekpannebröd" på vedspisen
Det är märkligt det där
För fast jag ÄR försiktigt & tycker mig om
Att ha fingrarna där dom skall
Så hamnar mjölet ÖVERALLT
oxå På mig..men det kan jag förstå
För jag är ju i jämnhöjd med "bakbordet"

Meeen
Så jag börjar undra
OM min vänstra hand icke veta vad den högra gör
För någon samverkan, verkar dom då inte ha..
Det är kanske något fel
oxå på min överföringskoppling

GOTT blev brödet i alla fall
Som med sin värme smälter smöret ovanpå
Nu blir det till att städa undan mjölet
SMAKAR det ,så kostar det på...

2 kommentarer:

  1. Huvudsaken att det blev GOTT ..... och det blev ju det!
    Finfin vecka!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Mmm det blev det Förädiskt,farligt förföriskt oemotståndligt gott :0)
    Ha de gott Kram

    SvaraRadera