torsdag 10 mars 2011

INGEN CENTRERAD RIDNING eller titt ..HELT UTSLAGEN

Sen blev det stopp med träningen,för min del
För jag blev golvad,yr och sjuk


Har inte kunnat ta särskilt många steg i taget
Inte ens sätta mig vid datorn

Nog är det väl förbaskat
Jag som glatt mig så
Åt Att även om jag inte skulle sitta upp på hästen
Så skulle jag i alla fall,vara delaktig som åskådare
OCH dokumentera det jag såg,hörde och notera
För centrerad riding ,är mitt mål
Många nackskadade och även andra handikapp
Kan nå utmärkta resultat med sin kropp
Med den här typen av ridning.

Dessutom skulle jag följt med Christina & Karolina till stan
Idag...Vilket jag glatt mig åt i flera dagar
Då vi skulle kila in på hästaffären vid travbanan
Tror att den heter pegasus
Och köpa träns..bl.a,som nu inte blev av
Även om jag mår lite bättre,så vägrade kroppen
Att bistå mig...idag
För Karolina är nog resan in,lite av en dubbelhet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar