tisdag 22 mars 2011

KÄNNER MIG RIK

Tänk..för några dagar sedan
Fanns bara en tanke i mitt huvud
När det gällde, det här med mitt batteri
Och det var ,att jag nog MÅSTE köpa mig ett nytt
Kanske två..då även reserven
Det som jag använder till, att få ström på stängslet
Inte heller gav minsta livstecken ifrån sig

NU helt plötsligt har jag två FULLADDADE batterier
Ja jag säger då det...
Det känns som om jag dragit en HÖGVINST

NU tänker jag ta några dagars vila från min blogg
Dom som har följt mig en längre tid
Tar nog det, med en nypa salt
FÖR OM det skulle dyka upp något
Vet dom, att jag ju inte kan låta bli, att gå in och berätta om det.
Såå vi får se..men tanken är den..att jag behöver
ställa mig lite på sidan om och observera/skärskåda mig själv
Göra en liten reflektionsrunda
Skotta om lite
Och vårstäda i
i mina inre gemak.

Var rädda OM er & varandra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar