tisdag 15 mars 2011

VAR RÄDDA OM ER & VARANDRA

Fick det här mailet & bilden,från en vän i "rymnden"
Och jag frågade OM jag fick lägga in det i min blogg
Och det fick jag

"Hej mina vänner..
Efter allt som händer i världen just nu
så vet vi att allt kan förändras fort..
Så var rädda om varandra.. ha en fin vecka ..
Kram Night Lady


Det fick mig
Att mitt i all förtvivlans sorg
Över vad som händer ute i världen just nu
DET SOM HÄNDER I JAPAN

Alla naturkatasrofer,som slag i slag drabbar vår värld
och så många människor

Tänka, på det hon skrev
Om HUR VIKTIGT det är
Att ta till vara, på varje liten stund tillsammans
Att vara närvarande, och uppskatta det vi har
För allt går..händer så fort,och som hon skriver
Så det är viktigt att uttrycka
vad vi tänker och känner till varandra

Och visa lite mer av det
Till alla människor som finns nära &runt omkring oss
TACK NIGHT LADY För all din närvaros omtanke
Och alla dina vackra bilder,som du skickar

www.nightlady070.webs.com
http://nicki007.wordpress.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar