tisdag 19 januari 2016

DE BEDRÄGLIGA FALSKSPELARNA




Fick ett mejl igår..vidarebefordrat från Hästnet
När jag läste det..anade jag att något inte var rätt och riktigt
Men svarade..då det var skickat utifrån en annons där

Idag kom ett nytt ,som fick mina tvivlande aningar bekräftade
Det är otroligt vad dom kan nästla sig in
Otroligt hur dom försöker få till en känsla av ett förtroendefullt hemlighetsmakeri
-oss emellan
Mejlet var på Engelska och berättade om 57,6 mil US dollar
som personen som utgav sig för att vara präst berättade om
och ville därför inte att jag skulle prata med någon om våra ekonomiska transaktioner
Eftersom han hade den positionen

Säger det igen..helt otroligt...att dom kan ta sig in överallt
Lite läskigt är det åxå..då det verkar vara en utbredd företeelse
FYLLD med falskhetens manipulerande lurendrejeri ..
som är ett av det värsta jag vet
För kanske att någon vänlig själ..vill tro på orden
Någon som aldrig mött manipulationens falskspelare tidigare
Nog för att det åxå verkar otroligt i ett tidevarv som vårt
Där allt sånt idag.. har upphöjts och fått intelligensens status
Det ligger i tiden
att MANIPULERA,LURA,BEDRA och allt mer SÄLLAN visa upp ÄRLIGHETENS ansikte

Samtidigt tycker jag lite synd om dom människorna
SOM använder sin tid... i sitt korta liv...till att tänka ut bedrägligheter
Vilket slöseri med sin DYRBARA livstid



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar