måndag 8 februari 2016

MILD ..men kanske inte så VÄNLIG


GOD morgon..här hörs takdropp ljuda
i den annars så tysta.. om än något blåsiga morgon
Som nu jobbar på för fullt med att polera gång och vägbanor till ishalka
Så fast morgonen är mild är den inte Vänlig
När det gäller ett säkerhetsställande av underlaget
Inte heller får snön på taket vara ifred..
Den blir nerKNUFFAD.. med en DUNS
Till hundarnas skällande
Då det låter som någon eller mer några.. står OCH stampar hårt ute på bron


Härifrån skogen önskar vi er alla en mjuk start på veckan

2 kommentarer:

  1. Hej Inger..
    Vad kul att du tittade in hos mig..
    Ibland undrar jag faktiskt varför jag fortsätter med Night Lady och Snow White för det är så dött.. Det går inte att jämnföra med Windows Live Spacess.. Det enda jag känner är att det är synd att slänga efter allt jobb man haft med sidorna så det är nog enda anledningen att jag har dom kvar..

    Däremot går det bättre på wordpress men även där är det segt så största anledningen är tror jag att folk inte vill blogga längre det verkar vara bekvämare att hålla till på Facebook klicka gilla och ladda upp en enstaka bild då och då..

    Synd för en blogg ger ju så mycket mer så jag komme4 att kämpa vidare.. Kanske att jag bara stänger Night Lady och Snow White ett tag men får se hur jag gör..

    Kul i alla fall att du dimper in ibland på mina sidor..
    ha en fin vecka och kom snart tillbaka.. Kram Nicki

    SvaraRadera
  2. Hej..nog saknar jag åxå Space-tiden..det var tider det..det var ju då jag lärde kärna dig och många fler
    Hoppas du inte tappar gnistan- Du vet det är som på börsen Upp och ner om vart annat .Kram

    SvaraRadera