onsdag 12 mars 2014

NÄR JAG NU TÄNKER EFTER

)
NU NI.. är det dammsugarracet som gäller för mig
OCH musik på hög volym
Ty morgondagen kommer med ett gäng utflyktslängtande människor
Så det är till att röja upp framfartens olika gångvägar
och se till... att gruset som nu tinat fram..stannar kvar UTE

Skoterspåren finns kvar..även om vägen dit är framtinad
går det.. om dom är tidiga
att gena över hagarna..utan större besvär
då snön är mer bärkraftig då

Hoppas nu bara vädret sköter sig..så upplevelsen blir minnesrik
FAST..det beror ju inte på vädret..när jag tänker efter
Men liiite mindre blåst.. ÄN den som NU är igång ..skulle inte vara så dumt ändå
När jag nu liks är igång och tänker efter..
vad jag önskar mig för den dagen

Till ER besökare..må dagen vara er hjälpsam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar