fredag 5 augusti 2016

FRAMÅTGÅNG och HÄSTGREJER

NU är det dax för mig att gå vidare..utan Kajsa

Det har tagit sin tid att lösa upp den hårt hopknutna sorgeklumpen

Har inte heller besökt hennes gravplats än..för jag vill minnas henne som LEVANDE

Som jag tidigare sagt så är ALLT en process..som måste få ta den tid som behövs
för att man skall kunna läka och blicka framåt IGEN

Men nu är jag redo att ta nästa steg och det är att hitta en ny ägare till hennes avlagda prylar
Det har jag inte heller klarat av..den tanken.. att göra mig av med dom


Som den höga rockaden..den som Kajsa aldrig hann använda och som jag köpte begagnad
Har ingen tvättmaskin för hästtäcken..så jag har handtvättat dom i såpa
Alla hästtäcken är begagnade och i storlek 145..så även de två flugtäckena
Har en sadel som jag haft för att vänja Kajsa
grimmor i storlek full ..körtyglar och några andra användbara saker
Allt som allt som jag helst vill sälja... som ett paketpris.. för 2000
Om det är någon som är intresserad..
Det är ju bagageloppis på Söndag..så är det ingen som hör av sig innan
kommer jag att vara där med hästsakerna

Härifrån skogen önskar jag er alla en mjuk framåtgång


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar