söndag 3 maj 2015

RESUME



Är inte så talför idag..
Så lite av det som hänt mig sen sist.. lägger jag ut bilder på


Hade den stora glädjen att fira valborg med barnbarnen och deras mor



Tillsammans med andra människor
I en gemenskap ..då vi klämde i med en sångarhyllning till vårens ankomst
I Mjösjöby höll vi till ..där brasan tändes vid åttatiden

Sen några särskilt viktiga ord hinner jag med
innan jag går härifrån

Och det är till teamet som slöt upp bakom mig i hökrisen
Med kort varsel,för att hjälpa mig få hem hö... 13 mil bort
SÅ TACK säger jag till mina döttrar och min son och svärson
Utan er hjälp och tankestöttning hade det blivit tufft för mig

Och till dig Sten.. som hjälpte mig med tillbakakörningen av hyr-släpet
Och till alla och envar ..känd som än inte känd

Önskar jag ett härligt avslut på Söndagen



2 kommentarer:

  1. Vad snabba ni var, jag han ju inte ens svara på ditt sms ang höhämtning ;-)

    SvaraRadera
  2. Jaa ibland är det snabba ryck som gäller OM man skall hinna fånga allt och alla i stunden..Trevligt att se dig välbehållen hemma igen :)

    SvaraRadera